Oplæg ved Foreningen Nærvær med Døden


Begivenhedsdetaljer

  • Date:

Det første klubmøde efter sommerferien bliver den 12. september hvor vi skal høre om foreningen “Nærvær med døden”.

Kunsten at dø og hvordan man kan bevare håbet i forbindelse med en livstruende sygdom. Oplæg ved foreningens forkvinde Hanne Bess Boelsbjerg og initiativ tager Ann Ostenfeld- Rosenthal. Arrangementet holdes privat og er kun for medlemmer af klubben. Mødet afholdes hos Gitta i Glesborg.

Zonta Aarhus