Oplæg ved Foreningen Nærvær med Døden
Det første klubmøde efter sommerferien bliver den 12. september hvor vi skal høre om foreningen “Nærvær med døden”.
Kunsten at dø og hvordan man kan bevare håbet i forbindelse med en livstruende sygdom. Oplæg ved foreningens forkvinde Hanne Bess Boelsbjerg og initiativ tager Ann Ostenfeld- Rosenthal. Arrangementet holdes privat og er kun for medlemmer af klubben. Mødet afholdes hos Gitta i Glesborg.

